2010. június 26., szombat

Új történet!

Sziasztok!
Eltelt egy kis idő, de belekezdtem az új történetembe.
Remélem tetszeni fog majd!
Egyenlőre egy kis ízelítőt olvashattok, egy egészen kis részletet, ami remélem felcsigázza az érdeklődéseteket!:D
Az első fejezet megjelenése valamikor július elején várható!
Történet címe:
Ments meg!
Megcsináltam a történet oldalát, nézzétek meg!!!
http://ments-meg.blogspot.com/

Melanie, Sophie és Emma testvérek. Az édesanyjuk meghalt, így Melanie-ra hárult a feladat, hogy magához vegye húgait.
Mindent megtesz, hogy sikerüljön továbblépniük, új város, új suli, új emberek. Emma, a legfiatalabb, a családban az összetartó kapocs. Sophie és Melanie között rengeteg ellentét áll. Rajtuk múlik, hogy le tudják-e győzni, és rajuk talál-e
a szerelem.

"Daniel letérdelt elém, kezeit a fotel karfájára rakta és felém hajolt.
- Ne mondd ezt! Nem csinálhatod... Nem teheted ezt! Nem engedem, hogy itt hagyj! - vadul zihált, szemöldökét dühösen ráncolta, szemeiből viszont csak a mérhetetlen kétségbeesés tükröződött.
- Nincs már sok időnk, nem akarom elvesztegetni! - kezemet az arcára simítottam.
- Nem! - fejét az ölembe hajtva átöleltem, ringatóztunk, és csendesen, hangtalanul könnyeztünk."

Remélem tetszett!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát ez tényleg rövidke ízelítő volt. Csak annyit tudok írni, kíváncsian várom a fejezeteket. Annak meg nagyon örülök, hogy Sophia Bush-t választottad Sophie-nak, nagyon aranyos és tehetséges színésznőnek tartom.
    UI: megnéztem az oldalt, eredetileg oda írtam a véleményemet,de nem volt névtelen lehetőség.
    Szia

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Már nem kell olyan sokat várnod, jön az első fejezet!
    Örülök, hogy írtál, köszi!:))
    Sophia Bush-t én is szeretem, valahogy könnyen el tudtam képzelni Sophie karakterének. Remélem tetszeni fog majd a történet, és írsz!
    A hozzászólást a másik oldalon majd megpróbálom megcsinálni, tényleg nincs névtelen lehetőség...
    Majd teszek fel oda is chat-et, oda tudsz majd írni!:)

    VálaszTörlés